Fyrfasen får höga betyg enligt SKI:s branschmätning

Under hösten 2018 deltog Fyrfasen Energi i Svensk Kvalitetsindex branschmätning för att ta reda på hur våra kunder ser på oss som leverantör, men även för att mäta oss mot andra leverantörer i branschen.

Resultatet visade att Fyrfasen presterade en bra bit över genomsnittet i energibranschen vad gäller både kundnöjdhet, förväntningar och prisvärdhet. Rapporten är omfattande med många olika parametrar som vägdes in, den visar också att det finns mycket vi kan göra för att öka kundnyttan och tillgängligheten för våra kunder.

Nu agerar vi i enlighet med resultatet och har inlett ett arbete för att ta fram olika förbättringsåtgärder som vi hoppas ska resultera i att du upplever våra tjänster och vår service ännu bättre. Bland annat genom nya verktyg som exempelvis den app vi lanserar under 2019 som ska förenkla vardagen för dig som kund. 

Tack till er som deltog i undersökningen!